Науково-практична конференція "Перший крок у науку"

     Днями у коледжі відбулася студентська науково-практична конференція "Перший крок у науку". Щорічно, у травні, уже традиційно, присвячена Дню науки в Україні, уже багато років проходить конференція  як підсумок науково-дослідницької,  пошукової роботи студентів. 
     У минулому навчальному році через карантинні обмеження ми змогли заслухати онлайн невелику кількість робіт. Формат цьогорічної конференції був змішаний. Частина доповідачів і слухачів були у актовій залі, частина - онлайн.
     Завдяки створеному у коледжі  єдиному інформаційному простору,  що дозволяє всім, і студентам, і викладачам, бути на постійному зв'язку, швидко та зручно комунікувати між собою, передавати інформацію, проводити  заняття і консультації, майстер-класи, спілкуватися, проводити виробничі наради,  у науково-практичній конференції змогли взяти участь студенти 3 та 4 курсів, які зараз перебувають на практиці.
     Студенти  та викладачі мали можливість заслухати 14 доповідей, що були присвячені різним актуальним питанням медицини і не тільки. Власні дослідження презентували студенти 1-4 курсів. Обрані теми були актуальними, цікавими, носили практичний характер. Дослідження, проведені студентами, були науковими,  інформаційними,  пізнавальними, практично-орієнтованими, важливими для майбутньої професійної діяльності.
     А дізналися слухачі про фізику травм, видатних математиків на грошових купюрах, редактування геному, які нові штами вірусу СOVID-19 з'явилися, як  діагностувати інсульти, які є сучасні підходи по догляду за пацієнтами при COVID-19,  чому треба вакцинуватися, як правильно харчуватися та що таке глутамат натрію, які екологічні проблеми нашого регіону, про що і як співають українські гурти, що таке і чим небезпечна антибіотикорезистентність. Пізнавальними, інформативними були  дослідження  які  смартфони та як використовують наші студенти, про історію коледжу, про аналіз захворюваності на СOVID-19  серед студентів та співробітників. 
      У проведеному онлайн-опитуванні студенти та викладачі відмічали вільне володіння матеріалом, вміння доповідачів визначати мету, завдання проведеного дослідження,  доцільність, правильність висновків, узагальнень, власне відношення виступаючого до проблеми, вміння відповідати на запитання. Оцінювали культуру виступу, технічне та естетичне  оформлення презентації  чи відеопроекту.
Усі виступи студентів  були заслухані з увагою та оцінені. Важливо,  що кожен  під час цієї конференції набував певного досвіду: доповідача, слухача, експерта,  досвіду критично оцінювати свою роботу або роботу іншого студента.
Дякуємо усім за спільну роботу.