Питанню практичної підготовки була приділена увага на одній із нарад у коледжі.
З цього навчального року у коледжі активно запрацював наш проект «Практика щодня». Метою цього проекту було розширення та поглиблення професійних компетенцій майбутнього спеціаліста, практичного засвоєння роботи із сучасним обладнанням, набуття професійного досвіду. Серед завдань які ставилися перед студентами, викладачами, дирекцією одним із головних було: поглиблення професійних знань та вмінь.
Уже місяць студенти 3 та 4 курсів проходять практику в КНП СОР «Сумська обласна клінічна лікарня», КНП СОР «ЦЕМД та МК», КНП СМР «Центральна міська лікарня», КНП СОР «Лебединська ЦРЛ», відділення хоспісної допомоги, обласний центр паліативної допомоги.
До початку практики були проведені зустрічі з заступниками директорів закладів охорони здоров’я з медсестринства, розроблені пам’ятки для студентів та організований доїзд до місця практики. За цей час студенти побували у відділеннях хірургії, гінекології, урології, інфекційному, кардіології, пульмологічному, судинної хірургії, ЕМД, операційному блоці, травмпункті. Вони мали можливість виконувати ін’єкції, самостійно виконувати практичні навички, знімати ЕКГ, робити пов’язки, визначати групи крові, супроводжувати пацієнтів на обстеження, спілкуватися та багато інших маніпуляцій.
Дирекція коледжу зацікавлена у тісній співпраці з закладами охорони здоров’я. Проводить моніторинг безпечного перебування студентів у відділеннях лікарні. На початку проведення проекту було проведено опитування про те, що очікували студенти від проходження практики і таке ж запитання було задано після 1 місяця проходження практики. Третина студентів очікували отримати нові знання, а збулося навіть більше, ніж у 50%. Хотіли студенти удосконалити практичну підготовку 46%, а покращили 55%. Майже три четвертих студентів покращили свої навички спілкування з пацієнтами та медичним персоналом.
На нараді звернули особливу увагу опитуванню студентів щодо проходження ними практики. Дирекцію коледжу, педагогічний персонал цікавило, як зустріли студентів у відділеннях лікарні, які відношення вибудовувалися з медичним персоналом, з пацієнтами, чи довіряють студентам виконувати навички, догляд за пацієнтами, заповнення документації та інші.
Занепокоєні дирекція коледжу проблемами харчування студентів під час практики. Адже за даними опитування одна третина студентів не харчується на робочому місці. Тому вирішено було ще раз поспілкуватися класним керівникам зі студентами на рахунок важливості харчування упродовж дня.
Відрадно, що 70% студентів визначили, що така практика потрібна, адже вони вважають, що «правильно вибрали професію», «планують працювати в медицині» і об’єктивно оцінили себе, що практика виявила проблеми у теоретичній підготовці» і вони готові удосконалювати свої знання та вміння.
Студенти 3 курсу, спеціалізація Сестринська справа проходять практику у обласному центрі паліативної допомоги та у відділенні хоспісної та паліативної допомоги Лебединської ЦРЛ. Дуже велику увагу відділеннях саме догляду за пацієнтами. Тому студенти мають можливість спілкуватися з пацієнтами, проводити догляд, годувати людей, які мають обмежені фізичні можливості, транспортувати, гуляти з людьми похилого віку та багато інших навичок зокрема з догляду за пацієнтами. А у планах «Практика щодня» – залучення студентів до мобільних бригад, які обслуговують пацієнтів, що потребують соціальної та медичної допомоги.
Отже, загальноколеджний проект «Практика щодня» показав, свою важливість, доцільність і практичне значення для студентів, для формування їх професійноїкомпетентності.
Схожі
- Педагогічна рада коледжу розглянула стратегію розвитку на 2021-2024 рр. Інформація
- Державна кваліфікаційна атестація. Спеціалізація Сестринська справа. Освітній процес / Інформація / Здобувачам освіти
- Ми навчаємося… Освітній процес / Інформація
- Круглий стіл «Організація роботи закладів охорони здоров’я Сумської області в умовах пандемії COVID-19» Освітній процес / Інформація
- Обласна конференція заступників головних лікарів з медсестринства та головних медсестер Вступникам / Виховний процес / Здобувачам освіти