Редактування генома — це одна з найгучніших біотехнологій останніх років, про яку бодай щось чули навіть ті, хто не надто цікавиться сучасною біологією. 2020 року за технологію редагування геному CRISPR/Cas9, або «генетичні ножиці», дві дослідниці — Дженніфер Дудна та Емманюель Шарпантьє — отримали Нобелівську премію.
З цією технологією дехто пов’язує майбутню революцію в медицині, дехто — перспективи створення «дизайнерських дітей» та «універсальних солдатів». А деякі ЗМІ навіть натякають, що «дітей на замовлення» вже створюють, і не деінде, а саме в Україні. Про це та багато інших можливостей технології, говорили сьогодні під час дебатів студенти коледжу.
Оксфордські дебати. Саме таку методику обрали наші здобувачі освіти, щоб висловлювали свою позицію: За чи Проти. Таку освітню технологію вже неодноразово використовували в коледжі. Саме ця група 3фА минулого року детально вивчали питання штучного інтелекту і дебатували з цього приводу: за чи проти. Цей різновид публічної дискусії учасники дебатів спрямовують на переконання у своїй правоті третьої сторони, а не одне одного.
Вміння публічно довести свою думку, обрати власний спосіб розв’язання певної проблеми й переконати інших у його доцільності — вельми потрібне в сучасному житті людині. Саме так сьогодні діяли виступаючі зі сторони промовців та опозиції, які повинні були переконати аудиторію майже у 80 чоловік, що були присутні онлайн, завдячуючи інформаційним технологіям. По закінченню промов у онлайн-аудиторії розгорілися справжні дебати. Всі учасники дебатів обрали свою позицію, вказуючи тезу чи тези, які спонукали зробити їх цей вибір.
Дякуємо всім, хто підготував цікаву, змістовну, наукову інформацію.Таким чином ми разом вчимося, розвиваємося, пізнаємо, стаємо свідками нових відкриттів.