Засідання циклової комісії клінічних дисциплін

     6 грудня відбулося засідання циклової комісії  клінічних дисциплін.  Викладач основ медсестринства Світлана Пухно ознайомила присутніх з наказом МОЗ України від 3 серпня 2021 року № 1614 «Про організацію профілактики інфекцій та інфекційного контролю в закладах охорони здоров’я та установах/закладах надання соціальних послуг/соціального захисту населення», яким затверджено: 
1) Порядок здійснення епідеміологічного нагляду та ведення обліку інфекційних хвороб, пов’язаних з наданням медичної допомоги; 
2) Порядок профілактики інфекційних хвороб, пов’язаних з наданням медичної допомоги, в закладах охорони здоров’я, які надають медичну допомогу в стаціонарних умовах; 
3) Порядок впровадження профілактики інфекцій та інфекційного контролю в закладах охорони здоров’я, які надають медичну допомогу в стаціонарних умовах; 
4) Інструкцію з впровадження покращення гігієни рук а закладах охорони здоров’я та установах/закладах надання соціальних послуг/соціального захисту населення; 
5) Інструкцію з впровадження адміністрування антимікробних препаратів в закладах охорони здоров’я, які надають медичну допомогу в стаціонарних умовах; 
6) Положення про відділ з інфекційного контролю закладу охорони здоров’я та установи/закладу надання соціальних послуг/ соціального захисту населення; 
7) Зміни до деяких нормативно-правових актів Міністерства охорони здоров’я України. 
Прийняли рішення, поетапно впроваджувати даний наказ в освітній процес. 
    Викладач інфекційних хвороб Ніна Забуга ознайомила з поняттям "стандартизований пацієнт". У коледжі уже давно упроваджується ситуативне моделювання. Студенти мають можливість відпрацьовувати реальні клінічні ситуації, швидко приймати рішення, не випускати з уваги найменшої деталі. Існує практика дебрифінгу, коли студенти можуть подивитися  на відео свої дії та зробити детальний аналіз, побачити, що зроблено вірно, де допущено помилку, де - недостатня реакція, над чим ще потрібно працювати.  
"Стандартизований пацієнт"- поняття, коли роль "пацієнта" грає студент, який обізнаний з умовою задачі детально. Таким чином розв'язуючи такі ситуаційні задачі із таким пацієнтом, студенти  діють в умовах максимально наближених до реальних.