Сьогодні на спільному засіданні циклової комісії клінічних дисциплін та доклінічної підготовки продовжували говорити про симуляційне навчання. Викладачі уже детально розібрали простий і складний сценарій симуляційного навчання, хто такий «стандартизований пацієнт». А 07.02.2022р. зупинилися на питанні дебрифінгу.
Дебрифінг – це структурований процес зворотнього зв’язку, що складається з ряду питань. Є обов’язковою ключовою фазою симуляційного тренінгу, який дозволяє зробити акцент на процесі симуляції, а не на його кінцевому результаті. Така фахова дискусія через виявлення проблем сприяє засвоєнню знань та навичок студентів.
Варто відмітити, що у коледжі створені умови для упровадження стимуляційного навчання.На клінічних дисциплінах розроблені такі задачі, максимально наближені до реальних ситуацій. Є достатня кількість фантомів, муляжів, що дозволяє відпрацьовувати практичні навички. У наявності є 2 екшенкамери, які викладачі використовують на заняттях. Записуючи ситуацію, що реалізовують студенти, ми маємо можливість її переглянути і детально проаналізувати разом зі студентами, звернути увагу на всі моменти, підвести підсумок та сформувати плани на майбутнє.
Схожі
- Навички 21 сторіччя Освітній процес / Інформація
- Засідання циклової комісії клінічних дисциплін Освітній процес / Інформація
- Ми навчаємося… Освітній процес / Інформація
- Працюють циклові комісії… Освітній процес / Інформація
- Методичний семінар-практикум «Особливості проведення практичних занять з клінічних дисциплін в умовах змішаного навчання» Освітній процес / Інформація