Дбаємо про безпечне освітнє середовище

     Безпечному освітньому  середовищу була  присвячена одна із нарад при в.о. директора коледжу.
    «Саме цьому питанню приділяється особлива увага і під час самоаналізу навчального закладу, і під час інституційного аудиту. Але це не головне. Важливо створити у навчальному закладі дійсно безпечне середовище», –зазначила в.о. директора Жанна Смолова.
     У своїй інформації практичний психолог Наталія Михайленко зазначила, що безпечне освітнє середовище це не тільки дотримання санітарних, протипожежних та будівельних норм і правил, а й неможливість фізичного і психологічного насильства, відсутність дискримінації за будь – якою ознакою та інші  моменти. Упродовж вересня-жовтня 2021 року було проведено чергове опитування усіх учасників освітнього процесу: студентів, батьків, викладачів. Наталя Володимирівна проаналізувала результати анкетування, проведеного за методикою І.А. Баєва  «Психологічна безпека освітнього середовища», що дозволяє визначити рівень психологічної безпеки у коледжі. У результаті опитування було виявлено, що 95% студентів вважають, що коледж сприяє постійному вдосконаленню можливостей, допомагає розвитку життєвих умінь і навичок, розвитку інтелектуальних здібностей.  Педагоги у цьому впевнені на всі 100%. Про це говорять і більше 85% батьків. 
      За результатами анкетування більше чим у три четвертих студентів під час навчання переважає гарний настрій, а батькт у цьому впевнені більше ніж 95%. 
      Тому для практичного психолога є певні завдання у зв’язку з цим. Ми прагнемо, щоб всі студенти із задоволенням йшли до нашого навчального закладу та вважали навчання у коледжі захоплюючим і цікавим. І дирекція коледжу, і викладачі вважають тривожним дзвіночком поодинокі відповіді студентів, які вважають себе недостатньо захищеними.
      Аналізуючи результати опитування за методикою Ясвіна «Векторна модель освітнього середовища», слід відмітити, у коледжі стимулюються прояви студентської ініціативи. Про це відмітили 87% викладачів та більше 90 % студентів. Більше двох третин студентів та три четвертих викладачів вважають, що у коледжі на перше місце ставляться суспільні інтереси та переважають колективні форми навчання і виховання, водночас стимулюються прояви студентом будь-якої ініціативи (майже 97% студентів у цьому впевнені).
      Педагогічний колектив, дирекція коледжу направляє всі свої дії на розвиток творчого потенціалу студентів, прагне створити безпечне освітнє середовище для всіх учасників освітнього процесу: і для студентів та їх батьків, і для викладачів. Тому ставимо для себе одну із задач активізувати індивідуальні форми роботи із студентами.